tisdag 25 oktober 2011

Datorhaveri och tröga stickor

Nu har jag tvekat länge. Ville liksom inte göra ett tråkigt textinlägg ovanför Cecilias härliga Norgebilder. Men nu kan jag inte hålla tyst längre. Ett omfattande datorhaveri har gjort att jag inte kommit åt bloggen på länge, än mindre kunnat tanka in några foton att lägga ut. Inte för att jag haft så mycket att visa, men en linnesjal har jag färdigställt hittills i höst i alla fall. Visar den när det tekniska kommit på plats. Sticklusten har inte heller varit på topp, men den fick sig ett uppsving med sagda sjal och när jag häromdagen promenerade till Ljungqvists garn på Odenplan och köpte ett mönster (sjal såklart, vad annars?) jag funderat på riktigt länge. Det vore bra om jag fick fart på stickorna, för i våras och somras köpte jag på mig en hel del garn. To be continued...

1 kommentar:

  1. Invänta lust, är mitt tips. En hobby ska aldrig kännas som ett tvång är mitt andra tips!

    SvaraRadera