lördag 24 april 2010

Projektinventering












Jag kom på att jag behövde skaffa mig en överblick över mina pågående projekt. Som ni ser är det bara sjalar, tre raka och två trekantiga. Alla i olika stadier. Den tunna trekantiga i lila och grönt ska bara förses med en grå volang, och den andra trekantiga är det inte heller mycket kvar på (ska sticka lite till och sen knyta frans). Granarna har väl snart vuxit sig meterhöga, så där är jag väl ungefär halvvägs. Riktigt kul var det att prova solfjädersmönster, men favoriten är ändå den plommonfärgade rutmönstrade. Jag hoppas ni ser på de små fotona. Det verkar inte bättre än att jag är mycket förtjust i lila/plommon och grönt...

2 kommentarer:

  1. Imponerande pågångsamling. Har du någon särskild logik i när du stickar vad?

    SvaraRadera
  2. Mnjae, inte egentligen. Det blir som lusten faller på. Och så beror det lite på omgivningen. Babblande omgivning = inga granar. Lite pladder = rutmönstrade halsduken. De andra tål hur mycket babbel som helst.

    SvaraRadera