måndag 15 juni 2009




Här kommer lite färgrikedom i form av en trekantssjal m matchande pulsvärmare. Garnet hette något i stil med Freedom Spirit - vem kan motstå ett garn med ett sånt namn? Trevligt att sticka av dessutom. Jag har stickat vanlig rätstickning, med ett hålvarv med jämna mellanrum. Sedan virkade jag en kant (picotkant?) runtom. Ser att jag inte riktigt behärskar det där med ljussättning när jag fotar - det är faktiskt samma sjal på båda bilderna! Tja, man lär sig kanske så småningom.


2 kommentarer:

  1. Är de till dig själv eller till någon annan? Väldigt fint garn i alla fall.

    Det bästa är ju att foto utomhus, då får man bra ljus (om man fotar på dagen då alltså... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jätte fin färg!!! Att fota är inte lätt, särskillt inte inomhus och på färgglada saker... Utomhus mitt på dagen rekomenderas varmt!

    SvaraRadera