onsdag 4 april 2012

Längtar



Man kan längta efter olika saker. Just nu är längtan som störst efter en sådana här skapelse. Hemlagad crème brûlée med knaprigt sockerlock.



Men alltsomoftast längtar jag efter att få sätta stickorna i de här underbara garnerna. Det är Vålberggarner, inhandlade på förra årets näst sista skälvande dag i Dala-Floda. Jag har nystat upp dem, och jag har en ganska konkret plan för vad jag ska göra med dem. Men så har jag belagt mig själv med startförbud för jag håller på med ett par långa projekt som måste bli klara innan jag drar igång med något nytt. Men ett av tre långprojekt blev färdigt förra helgen (kommer på bild inom kort), så det närmar sig.

1 kommentar:

  1. De är ju så underbara de där garnerna! Har en tegel och en lavendel (tror jag att det är) från samma tillfälle som ligger och väntar :)

    SvaraRadera