lördag 20 december 2014

Lucka 20 Gatbrunnar jorden runt


Häromdagen var jag bjuden på julpyssel hos en kompis. Jag kan säga att jag pysslade nästan ingenting, utan koncentrerade mig på att äta kakor.

Värdinnan tillbringade sin semester i Japan och därför tyckte jag det var kul att kunna ge henne ett underlägg med motiv från en japansk gatubrunn. Det är min systerdotter Tove som har hittat på den smått galna och mycket dekorativa idén.


Jag har själv skaffat mig ett litet lager och igår fick jag agera mellanhand vid försäljningen. Och om du till exempel just har varit i New York och blir sugen på Manhattan som underlägg, ta kontakt med Tove Sundman i Borgholm, antingen via facebook eller, om det krånglar, via bloggen här.

Själv har jag en rad med tre som jämt ligger på köksbordet istället för duk. Det tycker jag känns väldigt praktiskt och vardagslyxigt på samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar